Imatran Kokoomus

Imatran Kokoomuksen jäseninä on kaiken ikäisiä ja kokoisia, eri tavoin toimeen tulevia tavallisia imatralaisia - ja nyt myös rautjärveläisiä. Meitä yhdistävät samansuuntaiset käsitykset kotikuntiemme ja seutukunnan yhteisistä asioista.Haluamme pitää kotiseutumme ja sen asukkaat taloudellisesti jaloillaan, sen lisäksi meille on tärkeätä koulutus, sekä lapsista, vanhuksista ja nuorista huolehtiminen.

Imatran Kokoomuksen hallitus vastaa yhdistyksen toiminnan pyörittämisestä. Hallitus kokoontuu noin kuukauden välein järjestämään tulevia tapahtumia, yhteistoimintaa ja puhumaan politiikkaa. Hallitus valitaan syksyisin järjestettävän vuosikokouksen yhteydessä.

Liity jäseneksi seudun aktiivisimpaan kokoomusyhdistykseen! Tervetuloa Imatran kokoomuslaisten joukkoon! Ota yhteyttä hallituksen jäseniin ja kysy lisätietoja.

Noudatamme paikallisyhdistyksen mallisääntöjä toiminnassamme ja pidämme kevät- ja syyskokouksen. Kokoomuksen paikallisyhdistyksen meillä käytössä olevat säännöt löydät täältä.

IMATRAN KOKOOMUKSEN HALLITUS 2022:

Ari Pöntinen pj
puh. 050 - 379 0614